top of page

ЗВІТ

щодо роботи літнього мовного табору

«Freunde»

при Нижньостановецькому ЗНЗ І – ІІІ ступенів

 

З 29.05  по 04.06 2018 року у Нижньостановецькому ЗНЗ  І-ІІІ ступенів працював мовний табір, заняття  в якому проводила вчитель німецької мови Н.К. Чолпан.

План роботи табору передбачав  необхідні умови,  щоб приділити належну увагу організації виховного процесу під час проведення занять, забезпечити належний догляд за дітьми, їх змістовне дозвілля, розвивати творчі здібності та інтереси, проводити екскурсійні походи, конкурси, змагання.

Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичне застосування знань, яких вони набули на уроках.

Під час роботи цього табору головною задачею вчителя було підвищення рівня володіння німецькою мовою, удосконалюючи усне мовлення, поєднуючи навчання із цікавими видами роботи та захоплюючим відпочинком.

Виховний та навчальний процес у таборі організовувався за темою «Моє село – моя маленька Батьківщина». Особлива увага приділялася патріотичному ставленню до рідного села. Підсумком роботи табору стали демонстрації створених електронних презентацій, тематика яких була підпорядкована загальній темі, проте розкривала її різні аспекти та залежала від творчої уяви та фантазії кожного учня.

Діти мали можливість удосконалити свої мовленнєві навики та застосовувати їх у різних формах діяльності. Заняття проходили у формі ігрового спілкування, яке притаманне відпочинку у таборі.

На заняттях організовувались індивідуальна,  парна, групова форми роботи, робота з різними джерелами інформації та використовувались творчі форми роботи, пов’язані з створенням власних презентацій. Також кожне заняття супроводжувалось музично-ритмічним компонентом:  співали  пісеньки на німецькій мові та під музику виконували  різні рухи тіла. Переглядали мультиплікаційні фільми німецькою мовою. Діти ознайомилися з можливостями набувати нових знань та вдосконалювати вже набуті за допомогою мультимедійної програми «Themen aktuell».

 

План роботи літнього мовного табору  "Hallo, Freunde"

1-день:  Робимо фото на тему ≪Моє село≫.

  • Ранкова зарядка;

  • Знайомство з правилами перебування у   таборі.

  • Інструктаж з охорони життя та безпеки вихованців.

  • Ознайомлення з планом роботи табору.

  • оформлення  назви та девізу загону;

  • Майстер-клас: робимо фото на тему ≪Моє село≫;

  • Екскурсія поза межами школи

2-день: Ділимося враженнями

  • Ранкова зарядка;

  • Створення робочих груп для роботи над проектами;

  • Опрацювання лексичної бази та  повторення мовних зразків;

  • Робота за комп’ютерами з програмою «Themen aktuell»

  • Екскурсія до лісу та річки

3-день: Природа навколо нас

  • Ранкова зарядка;

  • Інтерактивна гра  « Wie fühlst du dich?»

  • Пошук інформації в інтернеті 

  • Робота над проектами

  • Рухливі ігри на свіжому повітрі.

4-день: День знавців німецької  мови

  • Ранкова зарядка;

  • Вікторина «Найрозумніший»;

  • Створення презентацій

  • Розгадування кросвордів, ребусів.

  • Рухлива гра «Fahren Wir!»;

5-день:   Прощання із мовним табором.

  • Ранкова зарядка;

  • Презентації проектів

  • Створення дерева бажань

  • Представлення колективно вивченої пісні.

ЗВІТ

щодо роботи літнього мовного табору

«Hallo Freunde»

при Нижньостановецькому ЗНЗ І – ІІІ ступенів

 

З 28.05  по 09.06 2017 року у Нижньостановецькому ЗНЗ  І-ІІІ ступенів працював мовний табір, заняття  в якому проводила вчитель німецької мови у початкових класах Флорескул Л.О.

 Діти мали можливість удосконалити свої мовленнєві навики та застосовувати їх у різних формах діяльності. Заняття проходили у формі ігрового спілкування, яке притаманне відпочинку у таборі.

План роботи табору передбачав  необхідні умови,  щоб приділити належну увагу організації виховного процесу під час проведення занять, забезпечити належний догляд за дітьми, їх змістовне дозвілля, розвивати творчі здібності та інтереси, проводити екскурсійні походи, конкурси, змагання.

Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичне застосування знань, яких вони набули на уроках.

Виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями

    На заняттях організовувались індивідуальна,  парна, групова форми роботи, застосовувались рольові  ігри, робота з картками, кросворди, загадки, римівки, розмальовки, робота з різними джерелами інформації та використовувались творчі форми роботи. Також кожне заняття супроводжувалось музично-ритмічним компонентом:  співали  пісеньки на німецькій мові та під музику виконували  різні рухи тіла. Переглядали мультиплікаційні фільми німецькою мовою. Діти ознайомилися з можливостями набувати нових знань та вдосконалювати вже набуті за допомогою мультимедійної програми «Themen aktuell».

 

План роботи літнього мовного табору  "Hallo, Freunde"

1-день:  Будьмо знайомі  («Ich freue mich dich zu sehen!» )

  • Ранкова зарядка;

  • знайомство(інтерактивна гра «Павутинка дружби»);

  • оформлення  назви та девізу загону;

  • тематична  рухлива гра з м’ячем «Будьмо знайомі»;

  • вступнй інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2-день: ПодорожуємоНімеччиною  (« Wir reisen nach Deutschland» )

  • Ранкова зарядка;

  • віртуальна екскурсія до Німеччини;

  • перегляд  мультфільмів  німецькою  мовою;

  • караоке гра до пісні «Im Radio ist ein Kücken».          

3-день: Нам весело  («Wir sind lustig»)

  • Ранкова зарядка;

  • інтерактивна гра  « Wie fühlst du dich?»

  • гра «Хто більше знає?»;

  • рухливі ігри на свіжому повітрі.

4-день: «День знавців німецької  мови» («Der Tag der Kenner der deutschen Sprache»)

  • Ранкова зарядка;

  • вікторина «Найрозумніший»;

  • рухлива тематична гра «Роби як скажу»;

  • розгадування кросвордів, ребусів.

5-день:     «Одягни ляльку!» («Kleide die Puppe an!»)

  • Ранкова зарядка;

  • розучування слів та рухів до пісні  «Hampelmann»;

  • тематична гра «Одягни ляльку!»;

  • рухливі ігри на свіжому  повітрі.

6-день: Ідемо за покупками  («Gehen wir einkaufen!»)

  • Ранкова зарядка;

  • рухлива гра з м’ячем на повторення лексики до теми «Покупки»;

  • тема: «Покупки»: перегляд презентацій;

  • інсценування діалогів;

  • рухливі ігри на свіжому  повітрі.

7-день:   «Намалюй чоловічка!»     ( «Male den Hampelmann!» ) 

  • Ранкова зарядка;

  • рухлива гра з м’ячем на повторення лексики до теми «Частини тіла»;

  • конкурс малюнку  «Намалюй чоловічка!»;   

  • розучування слів та рухів до пісні  «Wo sind meine Hände?»;

  • рухливі ігри на свіжому  повітрі.

8-день: «Вчимо німецьку із задоволенням»( «Deutschlernen mit Spaß» )

  • Ранкова зарядка;

  • повторення вивчених пісень та римувань;

  • тренінгове заняття «Для чого потрібно знати іноземні мови»;

  • виготовлення власних проектів.

9-день:    Закриття табору

  • Ранкова зарядка;

  • підбиваємо підсумки роботи в таборі;

  • святковий концерт.

bottom of page