top of page

З досвіду роботи  (2017 - 2022) 

Звіт

Про навчально-методичну діяльність

вчительки німецької та англійської мови Чолпан Н.К.

Моя навчально-методична діяльність у 2021/2022  н.р. була  підпорядкована реалізації загальношкільної проблеми  та випливала із науково-методичної проблеми: Шляхи опрацювання  лексичного матеріалу до рівня самостійного оперування в усній мові. В цьому році я спрямовувала  свою роботу на продовження впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій у навчальний процес. Працювала на практичним використанням методів та форм автономного навчання.

Пройшла такі курси при інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:

  • Німецька мова (Модуль 2, листопад 2021)

  • Німецька мова (Модуль 3, березень 2022)

  • Англійська мова (НУШ, лютий 2022)

Протягом 2021/2022  періоду брала участь в усіх  засіданнях  методичного об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу. Підготувала виступи за темами  « ……».

Уроки іноземної мови у 2021/2022  року планувалися мною та проводилися згідно діючих навчальних програм та Державного стандарту освіти, а також за необхідності корегувалися відповідно до умов дистанційного навчання.

Дистанційно уроки відбувалися за загальношкільним розкладом через відеозв’язок у режимі ZOOM  конференцій. З метою максимального охоплення учнів навчанням та для створення можливостей самоосвіти  я створила групу для дистанційного навчання з іноземної мови  у facebook. Згідно програми по классах  підбирала навчальні відеоролики, відеоуроки, відеофільми, аудіозаписи, граматичний матеріал з вправами. До матеріалів  додавала свій коментар. Коли виникали запитання  і учням потрібні були пояснення  ми спілкувалася з учнями через viber  та  messenger. Через голосові повідомлення робила аналіз помилок у письмових роботах. Перевіряла роботи через опцію «Редагувати» і відсилала з оцінкою.

Частина учнів працювали регулярно(30%), інші (50%) були на зв’язку, але рідко виконували завдання. Проходили он-лайн тестування.

Не виконували дистанційних  завдань ті учні, що не виконували їх і в школі(20%). Але з розмови з батьками я знала, що вони дивляться телеуроки та переглядають відеоматеріали.

Платформи, які я використовувала для підготовки та проведення он-лайн уроків:

  1. DIE KINDERUNI

  2. ONLINE-PLATTFORM „DEUTSCH IN DER GRUNDSCHULE“

  3. DEUTSCH FÜR JUGENDLICHE. FILM

  4. DAS DEUTSCHLANDLABOR

  5. HUEBER DIGITAL

  6. DUOLINGO

  7.  «НА УРОК»

Звіт по дистанційному навчанню

 

Як вчитель створила групу для дистанційного навчання з іноземної мови  у facebook. Згідно програми по классах  підбирала навчальні відеоролики, відеоуроки, відеофільми, аудіозаписи, граматичний матеріал з вправами. До всього додавала свій коментар. Спілкувалася з учнями через viber  та  messenger, коли виникали запитання  і учням потрібні були пояснення. Через голосові повідомлення робила аналіз помилок у письмових роботах. Перевіряла роботи через опцію «Редагувати» і відсилала з оцінкою. На самостійне опрацювання  не задавала, бо це іноземна мова.

Частина учнів працювали регулярно(30%), інші (50%) були на зв»язку, але рідко виконували завдання. Проходили он-лайн тестування.

Не виконували дистанційних  завдань ті учні, що не виконували їх і в школі(20%). Але з розмови з батьками я знала, що вони дивляться телеуроки та переглядають відеоматеріали.

 

 

 

 

                                                            Звіт                                                                                                                                                                                 про виховну роботу                                                                                                                                                       класного керівника  Чолпан Н.К.                                                                                                                                    в умовах дистанційного навчання                                                                                                                                                                      

В умовах дистанційного навчання головним своїм завданням я вважала здійснення організаційних заходів щодо залучення максимальної кількості учнів до участі в он-лайн навчанні в режимі конференції ZOOM та сприяння учням, які не мають можливості підключатися до відозв’язку,  у доступі до навчального матеріалу та зв’язку з вчителями-предметниками. Зі своїми учнями я спілкувалася на виховних справах   в он-лайн  форматі (Zoom, Viber) та через мобільний зв’язок. Учні отримували від мене необхідну організаційну інформацію, матеріали по охороні життя та здоров’я, а також я координувала участь дітей у загальношкільних виховних заходах.

Паралельно до створеної групи у Viber  була створена група батьків, де я мала можливість групового та індивідуального  зв’язку з ними.

bottom of page