Natalija Cholpan
E-Portfolio
Звіт
Про навчально-методичну діяльність
вчительки німецької та англійської мови Чолпан Н.К.
Моя навчально-методична діяльність у 2021/2022 н.р. була підпорядкована реалізації загальношкільної проблеми та випливала із науково-методичної проблеми: Шляхи опрацювання лексичного матеріалу до рівня самостійного оперування в усній мові. В цьому році я спрямовувала свою роботу на продовження впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій у навчальний процес. Працювала на практичним використанням методів та форм автономного навчання.
Пройшла такі курси при інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:
-
Німецька мова (Модуль 2, листопад 2021)
-
Німецька мова (Модуль 3, березень 2022)
-
Англійська мова (НУШ, лютий 2022)
Протягом 2021/2022 періоду брала участь в усіх засіданнях методичного об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу. Підготувала виступи за темами « ……».
Уроки іноземної мови у 2021/2022 року планувалися мною та проводилися згідно діючих навчальних програм та Державного стандарту освіти, а також за необхідності корегувалися відповідно до умов дистанційного навчання.
Дистанційно уроки відбувалися за загальношкільним розкладом через відеозв’язок у режимі ZOOM конференцій. З метою максимального охоплення учнів навчанням та для створення можливостей самоосвіти я створила групу для дистанційного навчання з іноземної мови у facebook. Згідно програми по классах підбирала навчальні відеоролики, відеоуроки, відеофільми, аудіозаписи, граматичний матеріал з вправами. До матеріалів додавала свій коментар. Коли виникали запитання і учням потрібні були пояснення ми спілкувалася з учнями через viber та messenger. Через голосові повідомлення робила аналіз помилок у письмових роботах. Перевіряла роботи через опцію «Редагувати» і відсилала з оцінкою.
Частина учнів працювали регулярно(30%), інші (50%) були на зв’язку, але рідко виконували завдання. Проходили он-лайн тестування.
Не виконували дистанційних завдань ті учні, що не виконували їх і в школі(20%). Але з розмови з батьками я знала, що вони дивляться телеуроки та переглядають відеоматеріали.
Платформи, які я використовувала для підготовки та проведення он-лайн уроків:
-
DIE KINDERUNI
-
ONLINE-PLATTFORM „DEUTSCH IN DER GRUNDSCHULE“
-
DEUTSCH FÜR JUGENDLICHE. FILM
-
DAS DEUTSCHLANDLABOR
-
HUEBER DIGITAL
-
DUOLINGO
-
«НА УРОК»
Звіт по дистанційному навчанню
Як вчитель створила групу для дистанційного навчання з іноземної мови у facebook. Згідно програми по классах підбирала навчальні відеоролики, відеоуроки, відеофільми, аудіозаписи, граматичний матеріал з вправами. До всього додавала свій коментар. Спілкувалася з учнями через viber та messenger, коли виникали запитання і учням потрібні були пояснення. Через голосові повідомлення робила аналіз помилок у письмових роботах. Перевіряла роботи через опцію «Редагувати» і відсилала з оцінкою. На самостійне опрацювання не задавала, бо це іноземна мова.
Частина учнів працювали регулярно(30%), інші (50%) були на зв»язку, але рідко виконували завдання. Проходили он-лайн тестування.
Не виконували дистанційних завдань ті учні, що не виконували їх і в школі(20%). Але з розмови з батьками я знала, що вони дивляться телеуроки та переглядають відеоматеріали.
Звіт про виховну роботу класного керівника Чолпан Н.К. в умовах дистанційного навчання
В умовах дистанційного навчання головним своїм завданням я вважала здійснення організаційних заходів щодо залучення максимальної кількості учнів до участі в он-лайн навчанні в режимі конференції ZOOM та сприяння учням, які не мають можливості підключатися до відозв’язку, у доступі до навчального матеріалу та зв’язку з вчителями-предметниками. Зі своїми учнями я спілкувалася на виховних справах в он-лайн форматі (Zoom, Viber) та через мобільний зв’язок. Учні отримували від мене необхідну організаційну інформацію, матеріали по охороні життя та здоров’я, а також я координувала участь дітей у загальношкільних виховних заходах.
Паралельно до створеної групи у Viber була створена група батьків, де я мала можливість групового та індивідуального зв’язку з ними.